Un loc unde nu bate vântul


De ce bat vânturi puternice? Mase de aer se mută din cauza diferențelor de temperatură, căutând armonizarea.

Când e armonie, tremurul şi căutările se liniştesc. Iar unde nu bate vântul puternic şi unde mai bat doar brize câteodată, acolo e loc bun să crească viaţa.

I walk the streets of Japan 'till I get lost
'Cause it doesn't remind me of anything.

Caut acum acel Japan - un loc pe acest pământ - care nu-mi mai retrezeste-retrăieşte trecutul şi unde vântul meu interior să adie doar, acolo să imi fac o vatră nouă. Japan acasă.

Acolo unde nu mai am motive să mă mai lupt cu ceea ce a fost şi pot să cresc ceea ce este. Ce este?

Bună întrebare. Ce este? Este lână, este broderie, este Dan şi Ian, este natură, este pictură. Este scris.

Se va împlini "de aceea va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa şi se va lipi de femeia sa şi vor fi amândoi un trup" şi voi pleca în drumul meu ştiind că "tatăl meu şi mama mea m-au părăsit, dar Domnul m-a luat. " Domnul să mă "parentuiască" şi să mă mângâie de acum. Să mă înveţe căile Lui. El era mereu aici, gata să îmi dea Totul!...toată iertarea şi iubirea Lui, dar mâinile mele erau prea ocupate cu sacul trecutului. Sunt pregătită să las povara jos, ca să primesc darurile Lui.

Comentarii