Păcăţelul Proiecţel

Noua descoperire epocală: un animăluţ negricios şi blănos, cu numele de "Proiecţie" mă urmăreşte în toate percepţiile mele - îi vom spune păcăţelul Proiecţel. Dacă mie îmi place să lucrez cu mâinile, dacă pe mine mă bucură natura, dacă eu am traume din copilărie, atunci toată lumea ar trebui să lucreze cu mâinile, să meargă în weekend în pădure şi să îşi trateze traumele lăsate de părinţi... Această proiecţie e ca un văl pe ochi sau mai degrabă e ca horoscopul: îţi pun o etichetă şi am impresia că te cunosc, de aceea nici nu te mai ascult defapt, nici nu te mai văd dafapt cine eşti, că eu ştiu mai bine. Dacă eu gândesc într-un fel, probabil şi tu gândeşti în acelaşi fel, dar ÎNCĂ NU ÎŢI DAI SEAMA şi aştept să ajungi şi tu la concluziile mele :))))

Acum înţelegeţi de ce animăluţul ăsta negricios şi blănos trebuie trimis în exil?!

Felul acesta de a gândi şi de a percepe lumea are ceva "COMUNIST" în el, toată lumea e la fel, toţi trebuie să intrăm în acelaşi şablon, toţi trebuie să simţim la unison şi nicicum nu te voi vedea pe tine CINE EŞTI cu adevărat şi deeeci nu voi relaţiona cu tine, cu adevărat. Voi relaţiona cu imaginea falsă pe care o am despre tine. 

Dacă-l pui în lesă pe Proiecţel, rămâne loc de uimire, de a vedea oamenii aşa cum sunt şi acolo unde sunt, rămâne loc de a te lăsa inspirat de ei. Rămâne spaţiu de relaţie autentică. Deci există speranţă pentru creştere.

Păcăţelul Proiecţel e fratele mai mic al judecăţii, al autosuficienţei, al acaparării. Proiecţel se trage din neamul fariseilor.

Ceea ce nu am descoperit încă, cine vine în locul lui Proiecţel? Din experienţa mea, atunci când ceva nefast îmi locuieşte un spaţiu din cap, acela ocupă locul altcuiva.... în locul cui a parazitat Proiecţel atâta vreme???

Comentarii

  1. Mi-a luat ceva sa inteleg ce e cu pacatel proiectel... Ma gandeam la ceva care face pac-pac si la proiect, nu la celelalte... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adică îmi proiectez propriile pasiuni şi propriile trăiri asupra celor din jur...... :) îmi vine greu să îi văd oameni diferiţi, cu valori, experienţă şi vise diferite :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu