Pledoarie pentru breton

Nu credeam că blogul meu va lua vreodată turnura spre sfaturi "beauty", căci eu mă văd mai degrabă "shabby" :-) dar azi m-am gândit să scriu fetelor care, ca şi mine, au păr lung şi şi-l poartă mereu în coadă. Îl poată mereu prins pentru că nu e foarte practic să îl laşi liber, mai ales când alergi după un copilaş drăgălaş sau orice faci - îţi intră în ochi, îţi inundă faţa. Dar viaţa mea s-a schimbat :)) de când mi-am făcut breton şi mi-am filat părul - Nu mai intra nimic în ochi şi filarea mi l-a făcut mult mai rar.

Bonus: când îl piaptăn cade mult mai puţin, câteva fire.


Pont: Deci io de-aia nu îmi făceam breton până acum pentru că nu ştiam să-l îmblânzesc. Secretul e că atunci când te speli pe cap, îţi piepteni bretonul în jos şi ţi-s usuci cu foenul aşa în jos. Astfel temperezi eventualele vârtecuşuri şi bretonul stă cuminte.




Comentarii

  1. Oh my God, you loooook so chic!

    Si eu am avut ani de zile breton, dar pentru ca mi se rarise mult parul, tot de la tinut strans la spate in coc, nu mai dadea bine...aveam 3 fire ca breton. Acum e ok cu el lung complet, doar ca trebuie sa-l tin mai mult desfacut, deci si aranjat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu