31 octombrie 2012

Viaţa...

"Life begins at the end of your comfort zone." spune Neale Donald Walsch

Aşa încât în weekend am ieşit din cuibul meu confortabil şi m-am dus hăpt în Ţara Lăpuşului să pedalez 45 de km. Am participat la o competiţie...şi m-am înarmat cu aparatul foto, consolându-mă cu gândul că dacă n-oi fi în stare să ajung la final, măcar să am amintiri frumoase de acolo. Am pedalat mare parte din traseu singură, fiecare participant a mers în ritmul lui... am mai şi împins bicicleta pe anumite porţiuni în pantă... Am trecut prin pădurea de aramă (cea din poveşti) şi m-am minunat de această ţară a Lăpuşului... Las pozele să vă vorbească...A... în final... am ajuns la finish :-) Yuhuuu! 































:-)
  

4 comentarii:

  1. ce toamna minunata e pe acolo. cred ca a fost foarte fain sa mergi cu bici pe drumurile alea :) Imi aminteste de drumul meu cu bicicleta de la Cluj la Jibou. As participa si eu la asa ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca va avea loc in fiecare an de acum inainte! :-)

      Ștergere
  2. superb traseu cred ca a meritat numai pentru peisaj imi pare nespus de bine ca ti-a placut, un membru din echipa de implementare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o experienta grozava, muzica live si traseul au fost punctele forte... si pozele printate pe care le-am primit chiar atunci au fost surpriza surprizelor! :-) Ati facut o treaba frumoasa, felicitari!

      Ștergere