colectie de Primavara

10 broşe unicat

Am lucrat la această colecţie de broşe unicat cu inima plină de frumuseţea primăverii şi îmi sunau în minte, ca un refren, fragmente din cel mai frumos acatist...

"Doamne, ce bine e să fii oaspetele zidirii Tale! Vântul bine înmiresmat, munţii care tind spre Cer, apele ca nişte oglinzi nemărginite în care se răsfrâng aurul razelor şi curgerea lină a norilor. Întreaga fire şopteşte tainic! Toată e plină de mângâiere! Păsările şi dobitoacele poartă pecetea iubirii Tale! Binecuvântat este Pământul cu frumuseţea cea degrab trecătoare, care deşteaptă dorul de veşnicul locaş, unde întru nestricăcioasă frumuseţe se aude cântarea: Aliluia! M-ai adus în viaţa aceasta ca într-un Rai preasfânt! Am văzut Cerul, ca un potir albastru şi adânc în azurul căruia cântă păsările. Am ascultat foşnetul liniştitor al pădurii şi susurul dulce glăsuitor al apelor. M-am înfruptat din roadele bine înmiresmate şi dulci, ca şi din mierea cea parfumată. Ce bine e la Tine pe Pământ şi câtă bucurie să fii oaspetele Tău!"











Comentarii