Reconsiderare plan de slăbit

Dimineaţa, la prânz şi seara acelaşi lucru:
- salată mare de crudităţi + o proteină + un dressing

Salata poate conţine combinaţii de:
 - morcovi daţi pe răzătoarea fină
- varză tăiată măruuuunt
- ardei tăiaţi cât mai mărunţi, să nu te simţi iepure când rumegi bucăţile mari
- castraveţi daţi pe răzătoarea mare
- roşii cubuleţe
- puţină rădăcină de ţelină dată pe răzătoarea fină (e foarte aromată)

Proteina:
- carne
- brânzeturi
- ouă fierte
- peşte în sos tomat - are dressingul inclus :D 

Dressing
- sos tomat
- iaurt
- puţin ulei obţinut prin presare la rece

Am schimbat strategia pentru că am observat că mâncarea gătită, în special cartofii, mă face să mă simt obosită şi mereu flămândă, spre deosebire de vegetalele crude care îmi dau o senzaţie de prospeţime, energie şi îmi ţin de saţ mai multa vreme (au multe fibre + nefiind procesate termic sunt mai hrănitoare).

Încă sunt începătoare, deci mai am de învăţat reţete de dressinguri necalorice şi în timp mai trebuie să introduc şi alte crudităţi (sfeclă? ridiche? gulie? salată verde? spanac?) şi seminţe hidratate.

Mai pot adăuga dacă simt nevoia şi o felie de pâine integrală sau o lipie.

În rest, apă multă, cafea decofeinizată, fără dulciuri.

Comentarii

  1. Trebuie sa ai 5 mese: doua gustari (fructe) si 3 mese. Evita dulciurile, grasimile si carbohidratii. Bea apa si nu sari peste mese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de sfaturi! În planul meu personalizat nu e musai să am 5 mese, dacă nu simt nevoia de gustări între mese nu le servesc, sunt opţionale. Şi stai liniştită, că nu sar peste mese :)))))) nu-mi stă în fire :D :D

      Ștergere
  2. Doamne, ajuta! Sunt alaturi de tine, eventual te insotesc :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu incerc sa o fac pe desteapta, ti-am scris pentru ca merg la nutritionist de ceva vreme. Cele doua gustari sunt la fel de obligatorii ca si mesele pentru ca, in absenta lor, corpul intra in criza (crezand ca nu va mai primi mancare) si isi face depozite. Metabolismul se activeaza daca mananci ceva din trei in trei ore, daca nu...faci foamea, dar nu slabesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un paradox, stiu!

      La fel se-ntampla cu consumul de apa. Cu cat bei apa mai rar, cu atat retentia de apa din organism e mai mare. Corpul ,,crede" ca nu va mai primi curand apa si-si face rezerve.

      Ștergere
  4. Ai incercat morcov cu telina rase si putina ceapa taiata fin cu ulei, suc de lamaie si sare? Daca iti place poti adauga mar ras, nuci, stafide....
    La toate salatele de cruditati pun suc de lamaie si mi par grozav de bune!😊

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu