Despre fragilitate

Fragilitatea asta care mă caracterizează îmi oglindeşte cumva stadiul de firişor abia zărit din pământ. Acum trebuie doar să am răbdare să mai prindă vigoare? Cu ce uzi plăntuţa să crească mai zdravănă? Cu poruncile lui Dumnezeu...

Când viaţa îmi aduce o situaţie grea în faţă, o persoană agresivă sau pasiv agresivă, sau o încurcătură... atunci se vede cât de creştină sunt! Câtă iubire, câta înţelegere, câtă înţelepciune, răbdare am... Fragilitatea asta arată că toate cele enumerate sunt miiiiici şi de multe ori lipsesc cu desăvârşire...

Mai ales cu persoanele pasiv agresive e cel mai complicat. Genul acela de îmbârligăceală, genul acela de om care te pedepseşte pentru că nu îi bifezi aşteptările, care-ţi induce vinovăţie în numele unui virtuţi pe care el consideră că o posedă. Dar nu pot să nu remarc silverliningul situaţiei, cu "ajutorul" acestor persoane văd tot mai clar capcanele în care am căzut în trecut şi sunt pe punctul de a re-cădea dacă nu învăţ ÎNŢELEPCIUNEA.

Concluzie?
Tot ce ni se întâmplă e spre binele nostru.

Concluzie 2
Atâta mai am de învăţat în viaţa asta!

Concluzie 3
Diana, e timpul să te maturizezi.

Comentarii