Paradoxurile copilăriei

La grădi Ian învaţă să coloreze în contur. E cel mai haotic colorator din toată grupa, că pot face comparaţie cu celelalte desene puse pe afişier. Dar mi se pare cel mai extraordinar dintre toţi :)) - simptom de mamă! Nu ştie colora în contur după regulile de grădiniţă, colorează în toate direcţiile, deci după norme ar însemna că ar trebui sa primească o notă mică pentru munca lui. Dovadă că nu a primit steluţă pe desen.

Eu văd expresivitate, dinamism, libertate, viziune :))

Daaaaar!!!  Daaaaar!! Din senin, copilul meu a desenat un contur foaaaarte frumos de inimă aseară. Deci concluzia mea este că " If you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid".
Ian, 2 ani şi 11 luni

Comentarii

  1. Mie imi piace f. mult. Copiii trebuie lasati sa se exprime. Cand tot intreaba cum sa fac asta , ce culoare sa aleg....nu mai creeaza. Ma bucur ca Ian este independent si creator.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu