what is love capable of

what is love (for me and my family) capable of


Aş vrea să scriu despre cum mi-am schimbat alimentaţia anul acesta şi ce alte schimbări am făcut şi încă încerc să fac în legătură cu stilul de viaţă sănătos, dar mă simt cumva aiurea. Nu aş vrea să sune a lăudăroşie - că vai de mine, uite ce am reuşit eu să fac -  chiar aş vrea să inspire pe alţii ceea ce scriu. O să îmi dedic un timp special să scriu tot ce am făcut până acum şi ce îmi propun să fac în următoarele luni/ani. O să dau link-uri şi explicaţii simple, cum am înţeles eu biochimia corpului nostru până acum. Nu sunt doctor, deci nu am toate puzzle-urile, dar ceea ce am aplicat pe mine până acum a funcţionat foarte bine şi şi-a arătat roadele într-o mai bună calitate a vieţii. Schimbările le fac pentru toată viaţa, este un angajament continuu la care mă adaptez, un angajament imperfect şi tocmai de-aia e pertinent pe termen lung. Imperfecţiunea e posibilă pe termen lung, dar perfecţiunea şi extremismul nu sunt :D

Aş vrea să scriu multe-multe-multe, dar mă simt tot mai expusă pe acest blog. Nu ştiu dacă să risc şi să îmi asum tot ce va decurge din asta...

Comentarii

  1. Uneori ma gandesc ca e mai bine sa scriu sub anonimat, adica toti cei care ma cunosc sa n-aiba motiv de barfa. Apoi...imi zic ca ei oricum gasesc motive sa comenteze vietile altora, deci mai bine imi asum scrierile.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am exprimat cam defectuos, ideea e sa faci ceea ce crezi ca e bine, sa faci ce iti place. In orice caz, majoritatea se perinda pe facebook, acolo-s max.trei randuri de digerat si multe poze de analizat. Ca sa citesti un blog ai nevoie de ceva vointa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doooaaaamneeee, ce mi-a plăcut clipul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh scrie Didi, scrie, pentru noi cele care suntem in aceeasi oala, si care nu au impamantenit schimbarile, scrie pentru ca...pentru ca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu te-as sfatui sa scrii, desi te inteleg, si eu ma simt blocata in a mai scrie ceva pe blog...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu