Perspectivă

În studenţie, am împrumutat notiţe de la o colegă ca să îmi completez cursurile lipsă. Printre foi am descoperit câteva pagini xeroxate şi m-a surprins ce scris frumos aveau... şi am tras rapid concluzia, cu voce tare chiar, ce scris frumos, ce persoană inteligentă şi cu abilităţi artistice, câtă claritate şi deschidere, ce mi-ar place să fiu prietenă cu această persoană. 

După care am văzut că avea şi câteva floricele desenate pe marginea rândurilor scrise şi am început să îmi ridic o sprânceană şi să caut indicii noi... mi-am dat seama că erau pagini xeroxate după notiţele mele... 

Am avut un şoc mare, pentru că eu m-am văzut mereu opusul caracterizării de mai sus, chiar consideram că am un scris oribil, şi am început să îmi pun problema dacă nu cumva perspectiva mea e distorsionată şi ferestrele prin care mă privesc sunt murdărite. A fost una din cele mai mari lecţii de viaţă. Încă mă lupt să devin prietenă cu persoana aceea care "scrie frumos".

Comentarii

  1. uneori ne descoperim cu uimire pe noi insine, atunci cand inchidem gura vocilor critice din capul nostru.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu