Perspective

1. În procesul meu de dezmorţire am ajuns la concluzia că deşi am idei bune, ele sunt abordate din perspective total greşite. Poţi să trăieşti cu adevărul în mână, dar să fii total pe dinafară. Ăsta da păcat. Asta da deviere de la esenţă.

2. Pe lânga modelele de podoabe pe care le ştiţi deja, vreau să fac ceva total egocentric, dar absolut necesar pentru dezmorţire: să fac podoabe pe care eu le-aş purta zilnic. Momentan port podoabe de la alţi creatori, pentru că podoabele pe care le fac eu mi se par elegante, făcute parcă pentru fete finuţe.

Sentimentul acela ciudat de a purta o podoabă făcută de mine... hmm...
Aş purta ceva care să nu atragă atenţia, ceva mic-mic-mic, ceva semnificativ, metaforic, simbolic, amuzant.


Comentarii

  1. Să ştii că nu e mare diferenţă între cum îţi vezi tu podoabele şi cum îmi văd eu lucrările şi în general orice iese din mâna mea...

    Chiar dacă tu nu porţi ce faci tu, gândeşte-te că totuşi tu le-ai zămislit. Tu eşti persoana aia finuţă care le-a conceput :). Dar sunt curioasă şi ce vei face acum.

    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu