Dezmorţirea continuă

Încep cu o concluzie:
Oamenii sfătoşi ca mine - plini de intenţii bune şi mii de soluţii la problemele celor din jur - se ascund defapt în spatele acestei sfătoşenii, căci nu sunt în stare să empatizeze. E mai uşor să-ţi rezolv problema decât să fiu alături de tine cu sufletul. Empatizarea presupune multă vulnerabilitate şi asta înseamnă durere... pe care eu, de exemplu, nu prea mi-o doresc. Sfătoşii au multe de pierdut, mai ales o legătură adevărată cu aproapele.

Şi acum să trecem la lucruri mai vesele :-)))
Sunt recunoscătoare pentru exemplele de gingăşie din viaţa mea, am multe de învăţat de la ele.
Sunt recunoscătoare pentru pâinea integrală.
Sunt recunoscătoare pentru "Jurnalul Fericirii" al lui Ştăinhărduţ al meu, pe care îl citesc şi răscitesc de luni de zile, în continuu.

Comentarii