Viaţa fără profil personal pe FB

Orele în care stăteam până acum câteva săptămâni pe Facebook au devenit orele de croşetat pentru familie. Am făcut o căciulă pentru mine, una pentru Dan şi una pentru bebele ce va veni, o mănuşă fără degete care îşi aşteaptă perechea şiiii... prima jucărie pentru bebe. 

Pentru mieluţ mi-am comandat de aici fire speciale, alb unt, creţe... minunaaaaate! L-am realizat după modelul unei maimuţici, Izmail, jucăria preferată a lui Dan din copilărie :-)



Petreceam tare mult timp pe FB, când vroiam să iau o pauză de la muncă, intram "puţin" pe FB... Acum iau andrelele, îmi pun un pic de muzică şi iată că pot ieşi lucruri utile şi chiar simpatice. Şi am descoperit că un timp irosit fără sens poate fi transformat în timp dedicat familiei, mai ales că-mi place să croşetez şi nu găseam niciodată timp să fac asta pentru noi.

Comentarii