Masterchef la mine-n casă

M-am apucat de gătit serios :-) Am început cu paste carbonara, apoi cu tempura. Dacă tot gătesc aproape zilnic, cel puţin să o fac într-un mod profi... mâncăruri simple, gustoase şi care nu-mi iau mai mult de o oră, făcute după reţete renumite. Până acum găteam după ureche, dar acum am descoperit plăcerea de a urma structura unei reţete deja consacrate, peste care intervin cu acel "twist" personal. Iar o cina bună, însoţită de un pahar de vin e ceva CEVA :-)

Ocoşă nevoie mare, plină de sfaturi şi explicând cu entuziasm reţeta de plăcinte pe lespede :D
 © Fotografie de Laura Luduşan
Deocamdată am pus ochii pe două bloguri de gătit şi anume:
Blogul lui Adi Hădean, Reţete fără secrete.
Al doilea blog e cel al Corinei Ureche, Pofta vine gătind de unde preiau şi reţete de post, ultima încercată fiind reţeta de hummus.

Mai daţi-mi si voi idei de mâncăruri, căci de când m-am uitat la Masterchef nu mai mi-e frică de reţetele cu nume greu de pronunţat! :D

Comentarii

  1. Pe Adrian Hadeam il urmaresc si eu de prin 2012. Atunci l-am descoperit si am invatat cate ceva de la el. Merita omul!
    Multumesc pentru link-ul retetei de humus. Imi place si am sa incerc si eu reteta ;)
    Pentru desert, daca te intereseaza si acest domeniu, iti pot sugera cu mare drag blogul: http://bucatariacaseinoastre.blogspot.ro/ - idei dulci puse in practica pentru noi de sora mea <3
    Cu bine,

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi si aici http://mazilique.ro. Retete simple dar taaaaaaare gustoase!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu