Pictez :-)

Simt o mare bucurie să scriu din nou pe blog, s-au întâmplat multe de când nu v-am mai "vorbit"... Am realizat că voi începe să pictez din nou, am regăsit pasiunea din copilărie, când îmi venea un dor să pictez, să desenez şi puneam mâna pe orice culoare, de la cerneală, creioane cerate, orice (!) şi inventam instrumente de pictat neconvenţionale: siringă, pană, trestie... câteodată şi pensule :P ... Ţin minte desenele pe care le făceam pe spatele calendarelor vechi, făceam serii întregi de desene... Cea mai importantă serie am pictat-o în liceu, fără schiţe, doar sub inspiraţia de moment şi cuprindea 6 desene cu titlul "Reproducerea". Nu ştiu de unde şi ce, dar ştiu că erau alb-negru, pictate cu seringa şi cerneală neagră, cu degetele şi pensula...
Alt desen de care imi amintesc era un "ochi zburător", foarte abstract şi era pictat la fel, fără schiţe, avea şi un mesaj pe el, în stânga, jos: "You don't need eyes to see, you need vision"...



Zilele trecute a fost ziua unei prietene şi i-am pictat un tablou, am pozat etapele în mare...




 Pentru deschiderea orizontului, a minţii şi pentru reîmprospătarea apetitului pentru pictură, trebuie să îi mulţumesc unei persoane deosebite, pe numele său Ibolyo Kratochwil - sau Ibi, cum îi spun prietenii. Ea m-a ajutat să văd ceea ce nu vedeam până acum şi ei trebuie să îi mulţumesc pentru cursul de desen despre care v-am povestit la începutul anului. Pe cei interesaţi de ore de desen cu ea, vă rog să-mi daţi de ştire pe e-mail: didi_cj@yahoo.com :-)
Ca să vă reamintesc, despre cursul de desen:
ÎNAINTE DE CURS                                                                 DUPĂ CURS
ÎN TIMPUL CURSULUI


Răsfoind printre poze mai vechi am descoperit un folder-comoară... primele creaţii handmade pe care le-am promovat pe internet... Ţineţi aproape, urmează un post cu poze colorate! :D

Comentarii

  1. Sunt superbe. Cu ocazia asta mi-am dat seama de un nou tip de cadou, acum depinde si de gustul sarbatoritului

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ma intrebam cine i-a pictat Gratielei minunea de tablou! Deci tu eraaai! Super, Didi! Imi placea si cel pe care il aveai pe Breslo, "Identitate". Ma surprinde ca vorbesti despre inceputuri in ale picturii, ca eu aveam impresia ca esti deja departe. Am dat ieri peste fragmentul asta dintr-o scrisoare de-a lui Van Gogh catre frate-sau: "So when I left him (un profesor de pictura, Mauve) I had a few painted studies and a few watercolours. Of course they are no masterpieces, but still I believe there is something sound and true in them, at least more than in what I produced before. And so I think this is the beginning of my making serious things. And as I now have a few more technical resources at my disposal, namely paint and brush, all things seem as it were new to me." Si marii artisti au inceputuri, e speranta! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact! :)) "And as I now have a few more technical resources at my disposal, namely paint and brush, all things seem as it were new to me." Ai intuit sentimentul :-)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu