Personajul creativ din mine

Breslo organizeaza un concurs cu premii zdravene
- premiul I, voucher la Rembrandt, instrumente pentru desenat
- premiul II, voucher la libraria Vellant
- premiul III, voucher la o firma de print The Plot

Incurajata de regulamentul care spune ca va exista un juriu care va desemna castigatorii, iar like-urile vor fi secundare... am participat si eu. Am construit un personaj care simt eu ca ma caracterizeza si care se numeste: 

Dedi Mineaţă

Realizată integral din lână împâslită manual, Dedi Mineaţă este un personaj românesc, cu ie şi trandafir roşu în păr, iubitoare de cotrobăieli prin podul bunicii şi prin cufere vechi. Umblă desculţă, e energică pentru că doarme bine şi se trezeşte dis-de-dimineaţă. Are cel puţin 5 jurnale de-odată, deci are suficient spaţiu să îşi noteze ideile.

Locul ei de muncă e peste tot, rareori în atelier, îşi mută astfel lâna şi papiotele pe unde merge. Colegii de muncă sunt cele două animăluţe domestice, oiţa sub formă de lână şi pisicuţa sub formă de element decorativ somnolent, dar care mai ajută la tors câte-odată... Unde e Dedi Mineaţă e şi pisicuţa, pregătită să intre în acţiune, să o salveze pe stăpână de musculiţe.

În zilele cu soare o găseşti în pădure sau pe dealuri culegând plante pentru vopsit lâna. Se entuziasmează repede, râde cu poftă şi încearcă să transforme orice întălneşte în ceva brodabil.

Dedi Mineaţa, oiţa şi pisicuţa au fost surprinse acum câteva zile, plutind deasupra Clujului, pe un covor zburător... şi fredonând "M-am suit în dealul Clujului"... Miaaau... Beeee... Până la ora actuală se bănuieşte că destinaţia ar fi Rembrandt...

Dacă vă place personajul meu, mă puteţi găsi printre personajele înscrise şi puteţi să mă susţineţi printr-un LIKE: Concurs Peronajul creativ din tine
Deşi LIKE-urile acumulate nu sunt decisive, se va ţine totusi cont de ele în alegerea câştigătorilor.

Vă mulţumesc şi să ne auzim cu bine! :)

PS. Pe facebook ma puteti gasi aici: De Dimineata

Comentarii