Riscurile impaslirii lanii

Impaslirea este precum dragostea, este fabuloasa si frumoasa, dar are riscuri :)
Astazi voi vorbi asadar despre riscurile impaslirii, riscuri la care nu m-am gandit pana sa incep proiectul  Biluţiada. Vazusem eu pe site-urile veteranelor intr-ale lanii ca impaslirea cu apa fierbinte si sapun poate duce la rani la nivelul pielii din cauza frecusului, dar mi-am zis intotdeauna ca eu una nu o sa patesc asa ceva, voi fii atenta sa ma opresc cand e cazul. Si iata ca bine am zis, mainile mele sunt intregi si bine, m-am oprit la timp. Dar evident ca le simt extrem de uscate, am aceeasi senzatie ca atunci cand mergeam la mare si ma bronzam in talpi :P Iata mai jos poza cu niste maini murate, incretite de la apa:

Asa ca mi-am facut o crema super-regeneratoare pentru epiderma, sa ma ajute peste noapte si iata ce am pus in compozitia ei: rasina de brad, ceara de albine, ulei de galbenele, unt de cocos, ulei de ricin, topite toate impreuna pe bain-marie, strecurate printr-o panza (rasina este plina de resturi de scoarta) si le-am lasat la racit. Cantitatile folosite au fost evident ochiometrice, dar pot sa va spun ca a fost rasina de brad in exces :) Crema o pun pe maini in pauzele dintre impasliri si noaptea, ca sa actioneze pana a doua zi. O masez bine sa intre in piele, dar tot ramane ca o pelicula care imi protejeaza foarte bine mainile. Asadar mainile mele au un miros tamaios, a brad proaspat, si daca nu stiati rasina are efect dezinfectant si cicatrizeaza mult mai rapid ranile.

Nu vreau sa fac exces de zel, asa ca mi-am propus ca in cazul in care voi avea probleme cu mainile in timpul proiectului, voi prelungi perioada si voi lucra din 2 in 2 zile. Pana la urma, cum imi spunea aseara o prietena: ai nevoie de mainile tale mai mult decat cele 1000 de bilute. Deci nu voi deveni obtuza, ma voi stradui sa le termin in timpul propus, dar nu voi face ORICE pentru asta, nu voi risca bunatate de manute pentru asta :)
Azi manutele mele se vor odihni si vor aduce recunostinta pentru acest mare dar, viata :) prietenii :)

Acestea fiind spuse, vreau sa va multumesc pentru incurajari :) si evident ca la final vor urma poze cu mine printre bilute hihihi Si poate si din timpul proiectului.
Cu prietenie, va imbratisez,

Didi :*

PS. Acum cand inchei aceste randuri, la Cluj a inceput sa ninga, fulg langa fulg, ca sa-mi intregeasca basmul... Ma trec fiorii cand ma uit pe fereastra si nu-mi pot abtine un zambet si un "Multumesc, Doamne, pentru tot! " :)

Comentarii

  1. Sper ca te va ajuta crema! :)

    Mie nu doar ca mi se uscau si crapau mainile dupa o mini-bilutiada (mini- ca n-am facut niciodata 1000 de bile), dar se cojeau bucati mari de piele... ca dupa o arsura provocata de soare.

    Ai grija de tine! Cum spuneai, mainile tale sunt mai importante! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult noroc în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeuleee,faci niste minunatii de bijuterii,nu am cuvinte sa imi exprim aprecierea.Iti urmaresc de ceva timp magazinul pe breslo si mai nou am descoperit si blogul tau. Iti iubesc creatiile si nu pot sa iti urez decat spor la treaba. Intentionez ca in viitorul apropiat sa imi achizitionez ceva de la tine pentru ca sunt foarte feminine si spectaculoase...ah si nu in ultimul rand migaloase . PUPICI Simona

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci, Simona! Sper sa-ti placa si noile idei primaveratice care vor veni :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite o alta metoda, am dat peste ea dupa ce mi-am incretit si eu degetele facand bile pentru un colier. Nu am incercat-o, dar daca functioneaza, iti salveaza mainile si proiectul. :)
    http://www.megacrafty.com/2011/09/tip-easy-way-to-make-felted-balls.html

    Anamaria

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu