Raspunsuri :)

In luna noiembrie v-am lansat o intrebare si anume ce ALTE IDEI v-ar placea sa le vedeti materializate in magazinul de.dimineata. Intrebare care s-a soldat cu un colier cadou, pentru una din respondente, prin tragere la sorti. Iata si doleantele exprimate in raspunsurile voastre:
traiste
huse handmade pentru netbooks
Genti tricotate accesorizate cu bilute
Plovarase, rochite si posete tricotate decorate cu bilute de lana 
mai multe lucrursoare in magazin
accesorii cu "oite pufoase" - bifat
brose lanoase - bifat
agrafe lanoase - bifat
bratari impaslite
fulare, caciuli, manusi, sosetele cu canafiori
podoabe de sezon
esarfe
marturii pt impartit la nunti si botezuri
suveniruri romanesti
tablouri, icoane
Floarea Soarelui din lana - agrafe, brose - bifat
agrafe de par cu bilute de lana sau cu fundite - bifat
jucarii

 
Ma bucur sa vad ca sunt atatia draguti care imi citesc blogul :) chiar daca nu imi lasa comentarii :) 


Va multumesc pentru idei!!! si imi propun sa le realizez rand pe rand... chiar pe toate! :)

Comentarii

  1. Uite, manusi din astea sunt la mare cautare acum cand mai toata lumea are smartphone:

    http://design-milk.com/etre-fivepoint-and-touchy-gloves/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa vad si ideea mea enumerata mai sus :D eu deja am husa de netbook crosetata de la bunica :P arata foarte frumos :D Spor!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu