Norocoasa zilei de 1 Decembrie

Si eu am emotii!! :))

Multumesc celor care au raspuns la provocarea lunii noiembrie, fie pe facebook, fie aici pe blog, iata nominalizarile: Alina Balaci, Anca D., Gaiseanu Raluca, Ina, Peafowlady, Mariet, Cristina, Andreea, R., Ana, Laura.

Am facut biletele si le-am pus in caciulita:

 Inainte sa va dezvalui castigatoarea, va multumesc ca v-ati dedicat cateva minute pentru a scrie ce idei v-ar placea sa le vedeti materializate in magazinul de dimineata.
Felicitari castigatoarei! :)
Peafowlady este o creatoare de bijuterii, va recomand sa-i vizitati magazinul, poate va inspira pentru cadourile de Craciun?
:)
In curand lansez si Giveaway-ul de DECEMBRIE :) care sper sa fie cel mai darnic giveaway de anul acesta.
Va multumesc si va imbratisez! :) Zi libera & frumoasa!
A voastra, Didi

Comentarii

  1. Foarte fain!:) Castigatoareo, sa-l porti sanatoasa si zambareata!:) Pa pa!:)

    Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Am castigat! : )))
    Clar ca am sa-l port in "zilele negre", sunt sigura ca va avea efect.
    Didi, sper ca ti-au fost de folos ideile noastre, de abea astept sa vad noi creatii.
    Bye-bye.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu