Pe drum, din nou

Imi fac bagajele... plec la Sebes din nou, intr-o noua incursiune in lumea minunata a razboaielor de tesut, de data asta insa vine si Dan cu mine si ia masurile la razboiul mic :) Da, am deja un razboi, dar e foarte mare si eu am nevoie de unul mititel si dragutel, asa ca pentru o domnisoara... Si atunci o sa imi vopsesc masinariile de lemn in alb, cu trandafiri vintage probabil pe el, ceva in genul noilor cercelusi pe care i-am terminat ieri:

Langa Sebes o sa merg sambata noaptea la o nunta ca-n povesti, iar duminica seara ma intorc din nou la Cluj. Dar nu pentru mult timp, doar atat cat sa schimb hainele elegante din rucsac, pe haine de scandal :D Plec intr-o tabara artistica in Cheile Turzii, unde o sa pictez... impreuna cu Roxi, bineinteles... Roxi care se pregatesti de schimbare de oras de resedinta :) Deci toata lumea se pune in miscare, incearca, cauta si se straduie sa gaseasca implinirea :)

Si in final, va prezint ultimele bijuterii lanoase...






Ne "revedem" prin 24-25 iunie, cand ma intorc acasa :)
Imbratisari si zambilici! :)

Comentarii