Paradoxul celui mai fain job

Scriu caligrafic ca la orice inceput de caiet... Dupa multe interschimbari de blog-uri de-a lungul anilor cred ca in sfarsit mi-am gasit oaza mea verde in care sa ma simt bine, departe de orice sabloane prestabilite ale blogger-ului :) Bine v-am gasit, prieteni, in realitatea mea :)
Inceputul... Buna, sunt Didi si de cateva luni bune invat sa fac baby steps in viata! :) Calea mea spre fericire este cararea pavata cu artizanat, pentru ca noul meu job inventat este "artizan de vise", chiar azi m-am autoangajat. Prima indatorire a fost sa imi descriu pozitia in lumea asta plina de surprize si pe parcursul acestui an, indeletnicirea de baza va fi sa gandesc dincolo de tipare. Zambesc. :) Pentru ca e cel mai greu job pe care l-am avut si... paradoxal (!) cel mai fain.

Comentarii

Trimiteți un comentariu