18 ianuarie 2011

Ne vedem joi...


Va pregatesc gheme, ustensile, ace, foarfeci, materiale, aracet, sarma, bilute...si tot ce gasesc pe acasa.
O imbratisare laaaarga sa va curpind pe toti! :)

Un comentariu:

  1. uff, vreau si eu la cluuuj, cat ii de fain ce faceti acolo! hm, oferta de atari ateliere este ca si inexistenta in bucuresti, cel putin eu nu le aflu... :( m-am inscris la un atelier la MTR, deocamdata incurc firele mai mult :)
    te-ai apucat de tesut? parca aminteai ceva despre un razboi intr-unul din posturi... eu de tare demult tanjesc sa invat a tese si abia in acest an mi-am vazut visul implinit. am atins si eu un razboi de tesut, am vazut cum se instaleaza, ba chiar am tesut nitelus. iar bucuria cea mare este c-am dibuit un razboi de vanzare pe care-l voi aduce acasa cat de curand. apoi, sper sa ne imprietenim frumos si sa facem treaba mandra impreuna, caci mult am oftat dupa el.
    ps: imi place mult aici, la tine. unde mai pui ca-i tot timpul dimineata, iar mie mi-s foarte dragi zorii, care-s asa, ca o ghicitura sau ca un preambul al zilei care tocmai se arata.

    tot frumosul devreme cu tine sa fie!

    RăspundețiȘtergere